firmax3


FIRMAX3  PENSTABIL HORMON YANG SEMPURNA DAN ALAMI (bahan Herbal), aman dan halal.

 

FIRMAX-3 sebagai penstabil  hormon yang sempurna, Krim FIRMAX-3 adalah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon alami yang terbaik. Bintang baru dalam bio-pengobatan yang lebih efektif dan terbukti. 

Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesehatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah penyakit, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksidan dan melemaskan otot.

TEKNOLOGI NANO

Menyerap dan bertindak cepat dalam beberapa saat saja. Bertindak sebagai anti penuaan, mengencangkan, mencerahkan, serta menegangkan kulit wajah
Teknik penyerapan melalui teknologi Nano merupakan penemuan bio-teknologi yang terunggul. Ia dapat menghantar ramuan alami ke dalam darah dengan baik tanpa melalui saluran penghadaman

Kehebatan teknologi ini terbukti melalui FIRMAX-3 bertindak untuk membantu merawat berbagai masalah kesehatan & kecantikan.1 nanometer = 0.000000001 meter (1m x 10-9).


Kandungan Firmax3

Kigelia Africana Extract  membantu menegangkan dan melembutkan kulit, Tindak balasnya dengan hormon berfungsi  menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan keanjalan kulit.
 Manjakani  membaiki tisu mukosa dan sebagai pencegah penyakit. Manjakani juga membantu dalam proses pemulihan tisu yang rusak.
Pegaga (Centella Asiatica) Tinggi Vitamin A and C. Membantu proses keratinization dan penyembuhan. Meningkatkan sintesis kolagen secara alami. 
Yam Liar (Dioscorea Villosa) Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma. Antioksidan dan melemaskan otot.
Aloe Vera Agen pelembap dalam produk perawatan kulit. Menegangkan, merangsang dan memperbaharui kulit untuk kelihatan muda.
 
Sel Asas Epal Kandungan sel asas dalam Epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berfungsi untuk membentuk sel yang baru.
 
Tongkat Ali Eurycoma longifolia diakui membantu dalam pembentukan testosterone, Ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.
Ekstrak Soya Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Menambah Estrogen badan. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.
 
Kollagen Kollagen membantu proses pengantian  “soft tissue” dan kartilage yang rusak.  Menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sehat.
 
Vitamin A Membantu kulit melawan kerusakan akibat radikal bebas. Vitamin A larut dalam lemak membantu pembentukan sel kulit baru.
 
Vitamin B3 Vitamin B3 diperlukan untuk pernafasan sel, membantu menghasilkan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sehat. Berkesan untuk merawat kadar kolesterol darah dan mencegah sakit jantung. Ia juga digunakan untuk merawat kencing manis, sakit sendi dan juga migrain.
Vitamin E  Membantu mengurangkan kesan “stretch marks” juga menghindari kesan “age spots”, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah kelembaban yg hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
 
Vitamin B5 Vitamin B5 berperanan mengawal kandungan kolesterol jenis (LDL, HDL) di dalam salur darah. Selain lemak, Vitamin B5 juga digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohidrat dan protin kepada tenaga. Juga kebiasaannya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat.

MANFAAT  FIRMAX3

menstabilkan hormon tubuh,
Mengencangkan dan menaikkan Payudara Menambah kadar metabolisma ,Mengurangi dagu dua Mengurangi bawah lengan yang kendur,Mengencangkan perut, membentuk pinggang,Menghilangkan simtom menopause,Mengurangi kerutan,Mengurangi stress dan sakit kepala ,Mengawal hormon thyroxin,Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan Membentuk paha dan bokong yang cantik,Menghilangkan sakit gigi
Merapatkan vagina,Membantu masalah sinusitis,menaikkan gairah sex.

KESAN PENGGUNAAN

Picture
Kesan segera Firmax3:
1.   Berlaku pengencangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengecilkan pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan rasa sakit
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Mengencangkan Payudara.
9.   Mengurangi kantung mata.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangi nyeri


Proses 1-3 Hari penggunaan Firmax3:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol,
    Kulit dan tinja jadi berminyak akibat pembuangan    
    kolesterol melalui kulit dan najis pada awal penggunaan..
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin kencang dan tegang
5. garis wajah pada kulit menghilang

Penggunaan rutin selama 3 bulan akan baik hasilnya karena hormon tubuh telah jadi aktif. 

Proses Pemulihan Firmax-3:

1. Orang yg hatinya rusak atau darah kotor berkemungkinan akan keluar flek /jerawat
    pada kulit karena proses penyucian darah dalam masa 1-7 hari permulaan
    tetapi akan hilang dan tidak meninggalkan bekas.

2. Orang yang tinggi Kolesterol, Muka dan kulit jadi makin berminyak
    akibat pembuangan lebihan lemak bawah kulit 1-3 hari penggunaan.

3. Haid yang pertama selalunya lebih awal 2-3 hari,
    pendarahan lebih dari biasa masa haid pertama akibat pencucian rahim.

                                 Cara penggunaan krim FIRMAX-3
Ambil sedikit cream Firmax3
untuk segala kebutuhan wajib di oles di kedua nadi tangan kiri dan kanan
serta nadi di leher kiri dan kanan
untuk nadi tangan dengan cara mengoleskan cream memutar lawan arah jarum jam
dan untuk nadi leher dari arah bawah ke arah atas berulang-ulang

TESTIMONI

HARGA  Rp750.000 / BOX

  1. Info hubungi :Ajo Tarja
     HP : 0812-1346-8088, 0816842353 (WA)
    BBM : 5393AC7F

-------------------------------------------------




SOULMAX3
Keajaiban anti penuaan dan tinggi antioksidan. Minuman kesehatan yang alami gabungan dari hasil  formula dan penyelidikan saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 negara, memberi harapan kepada anti penuaan.Memberikan anda khasiat yang benar-benar terbukti manfaatnya. Sebagai zat pemulihan dan memperlambat proses penuaan sehingga 10 - 20 tahun lebih muda.  
Diciptakan untuk melengkapi rutinitas perawatan dalaman dan luar tubuh. Membantu mengaktifkan sel induk, mengatasi kesan penuaan secara berkelanjutan dengan menciptakan satu keajaiban anti penuaan terbaik untuk awet muda, cantik dan sehat.
KANDUNGAN  SOULMAX3

1. PhytoCellTec ™ Malus Domestica - Mibelle  Biochemistry (Swiss) 
2. Peptan Marine Kolagen - Rousselot (Perancis)
3. Hydroxityrosol - Monteloeder (Sepanyol)
4. L-Glutathione - Kohjin (Japan)
5. Asid Amino L-Ornithine - Kyowa (Japan)6. NutroxSun® - Monteloeder (Sepanyol)7. Maqui beri                 (Amerika)

 PhytoCellTec ™ Malus Domestica Mibelle Biochemistry (Swiss)
Revolusi teknologi untuk melindungi sel-sel Stem kulit PhytoCellTec ™ Malus Domestica adalah persediaan liposomal berdasarkan pada sel-sel stem epal Switzerland.
Kebaikan PhytoCellTec ™ Malus Domestica
• Memperpanjang usia sel-sel stem kulit • Merawat sel-sel penting• Melawan proses penuaan • Menjadikan wajah awet muda dan menyegarkan kulit Perlindungan terhadap tekanan oksidatif• memperbaiki  DNA. Diciptakan untuk  perawatan kulit yang inovatif
 
      SEBELUM                      SETELAH
  PhytocellTec Malus Domesticaor Apple Stemcell adalah revolutionary yang baru, anti penuaan. Ia membantu kulit kelihatan dan merasa seolah-olah ia masih muda, mengurangi garis-garis halus dan kerutan. PhytocellTec Malus Domestica membantu memperbaiki struktur kulit dan mempercantik penampilan kulit dengan Stemcell epal.
Meremajakan penuaan kulit dengan mengaktifkan stemcell kulit itu sendiri. Stemcell Phyto menguatkan kulit yang sehat dan berseri!
Peptan Marine Kolagen (Rousselot, Perancis)
Peptan ® SR laut adalah suatu peptide aktif dari Ikan salmon Laut Utara mengandung asid amino yang diperlukan untuk sel-sel kulit yang berfungsi dengan baik. 
1. Merangsang sintesis kolagen struktur utama molekul daripada permukaan kulit dermis.
2. Melindungi dari radikal bebas, memperlambat kesan penuaan.3. Sebagai makanan untuk                   kesehatan kulit. Kekenyalan kulit / Kelembutan kulit meningkat sebanyak 19%
  
Jangka waktu Tindak balas:
1-3 hari  : kulit kering menjadi licin dan melembapkan
3-7 hari  : mengurangi garis halus dan kerutan,mengurangi ukuran lubang pori2, kulit kenyal dan licin 
7-14hari : bintik hitam menjadi pudar, kulit lebih berseri, seluruh kulit kelihatan kenyal.
Kesehatan Sendi dan Tulang
Peptan® Hidrolised Marine Kolagen telah terbukti dapat mencegah dan merawat masalah kesehatan tulangosteoarthritis dan osteopenia (keropos tulang).
  
 Lebih 90% Peptan® yang diminum akan diserap dan banyak telah muncul dalam cartilage 12 jam setelah diminum. Peptan® mengurangi sakit sendi dan membantu melindungi kerusakan sendi
Hydroxityrosol Monteloeder (Sepanyol)
Monteloeder Nutrafur telah diresmikan pada tahun 1998 dan merupakan sebuah perusahaan yang baru dan innovatif yang tujuannya adalah untuk menggunakan pengetahuan saintifik untuk mendapatkan yang terbaik daripada Buah Zaitun.
 
Hydroxytyrosol telah disahkan secara teori dan praktikal mempunyai dua kegunaan utama:
Sebagai kosmetik anti-pigment kulit (kosmeseutikal) yang melindungi penumpukan melanin (flek hitam kulit) yang tidak terkendali.
Sebagai satu makanan dan/atau makanan tambahan kerana sifatnya untuk melindungi lemak darah daripada kerusakan oksidatif, sekaligus mencegah pembentukan LDL yang teroksida (punca arteriosclerosis).
Ekstrak dari Buah Zaitun 
1. Anti kanker,
2. Anti mikroba,
3. Anti Radang, 
4. Anti oksidan
5. Anti bakteria 
6. Anti ulat
7. Anti virus. 

8. Melindungi dari sinar UV,
  
Minyak zaitun, HYDROXYTYROSOL adalah mungkin phenol yang paling penting bertanggungjawab untuk ketahanan pengoksidaan tertinggi.
L-Glutathione (Kohjin, Japan)
L-Glutathione (GSH) yang dikeluarkan oleh KJLS adalah dihasilkan oleh penapaian yis Torula, FDA GRAS notis #GRN000293, KOHJIN Sains hayat Co., Ltd. 

Glutathione dihasilkan secara alami di dalam hati. Ia terdiri daripada tiga asid amino, penting untuk metabolisma selular. Ia melindungi terhadap stres yang disebabkan oleh radikal bebas, yang diperlukan untuk sistem imun untuk berfungsi dengan baik, dan detoxifier yang mujarab.
 Apakah Glutathione?
1. Dihasilkan secara alami oleh setiap sel tubuh
2. Anti-oxidant paling kuat di dunia 
3. Detoxifier yang paling baik 
4. Menguatkan sistem imun
5. Mengurangkan keradangan selular
6. Melindungi terhadap stres
Asid Amino L-Ornithine (Kyowa, Japan)
Kyowa Hakko Kogyo Co., Ltd. Mengambil kelebihan teknologi-teknologi fermentasi terkini memberi sumbangan yang besar kepada kesihatan dan kesejahteraan orang di seluruh dunia dengan mengkomersilkan pelbagai bahan-bahan kimia yang berguna termasuk pelbagai asid amino, bahan-bahan yang berkaitan dengan asid nukleik, vitamin, bahan-bahan bioaktif, produk farmaseutikal, serta oligosakarida dan dipeptides.
Kebaikan Asid Amino L-Ornithine
1. Merangsang pengeluaran hormon pertumbuhan manusia dari kelenjar pituitari. 
2. Mengaktifkan kembali kelenjar thymus, hati, dan tisu hati. 
3. Meningkatkan pertumbuhan otot dan meningkatkan fungsi sistem imun badan. 
4. Menghasilkan sel baru. 
5. Meningkatkan sistem imun ,anti bakteria, virus dan sel-sel tumor.
6. Detoksifikasi tubuh daripada deposit ammonia
Monteloeder NutroxSun® (Sepanyol)
Makanan photoprotective yang berkesan. Juga terbukti sebagai antioxidant dan anti-inflammatory melindungi kulit dari penyakit akibat dari pancaran UV. 
 

Terbukti secara klinikal.
 1. Aktiviti anti-radang, penting untuk mencegah kerusakan sel yang terjadi setelah proses radiasi
     matahari.
2. NutroxSun menyediakan perlindungan yang menyeluruh ,Melindungi permukaan
    seluruh dari dalam. 
3. NutroxSun sangat aman dan tidak beracun.
Maqui beri (Amerika)
Serbuk Berry Maqui organik yang mentah dari Patagonia di Chile. ORAC uMol 319,265 TE setiap 100g.
 
Dengan ORAC  lebih dari 2,500 , Maqui berry jauh melebihi nilai antioksidan per gram daripada macam-macam buah-buahan atau beri. Acai berry, Saat ini  Maqui berry merupakan superfruit   terbaik di pasaran.
 
Beberapa fakta tentang Maqui
•kandungan  ORAC 27,600
•Ditanam di Chile•Sebagai buah-buahan anti-oxident•Berkesan untuk penurunan berat badan•Berkesan untuk merawat masalah kencing manis jenis 1 & 2•Sifat Anti penuaan•Menguatkan daya tahan badan•Menguatkan penglihatan•Peningkatan tahap tenaga•Bersifat detox•Mempunyai ORAC yang daripada 27,600!!!•Memperbaiki penghadaman dan Kesihatan kardiovaskular•Ia membunuh sel-sel kanker
                   


HARGA  Rp 750.000 / BOX ISI 15 SACHET
                                                                                  
  untuk pemesanan soulmax3 dan pengiriman soulmax3 serta informasi soulmax3 hubungi
    1. Ajo Tarja
            HP : 0812-1346-8088
             0816-842-353
  1.         BBM : 5393AC7F
    ----------------------------
O2MAX3 DRAGON BLOOD SERUM


                            

SERUM O2MAX3 DRAGON BLOOD merupakan suatu kesuksesan dalam tehnologi terapi Oksigen
untuk pemulihan dan perawatan kulit.SERUM O2MAX3 DRAGON BLOOD diciptakan khusus
untuk mencerahkan kulit dengan menggunakan Oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit
membersihkan dan memperbaiki struktur kulit ,mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh
bakteri ,Merubah struktur kulit anda menjadi licin dan cantik , Menambah antioksida pada permukaan kulit
Memperbaiki penampilan kulit ,Tekstur kulit dan seri wajah.
Digabungkan dengan bahan sinergi Rejuvenator kulit yang begitu berkesan.

SERUM O2MAX3 di ciptakan dari serum merah yang berasal dari tumbuhan Amazon " SANGRE DE DRAGO " yang bermanfaat secara sinergi dengan bahan aktif lain membantu mengencangkan dan
melembabkan kulit.

SERUM O2MAX3 menggunakan faktor pertumbuhan Epidermis ( EGF ) Teknonogi untuk merangsang
pertumbuhan sel dan perbaikan kulit. Satu campuran ramuan herbal dan antioksidan yang kuat membantu
untuk mengekalkan kulit , melicinkan kulit dan melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merusak kulit.

SERUM O2MAX3 sangat berkesan untuk anti penuaan kulit dan sangat dianjukan bagi yang mempunyai
masalah dengan kulit.Ini adalah langkah awal dalam transformasi kulit dan secara khusus menghilangkan
garis halus , melembabkan , merilekskan dan menambah oksigen perlahan-lahan.
Dengan satu langkah perawatan dengan SERUM O2MAX3 DRAGON BLOOD garis halus dan kerutan
anda akan jelas berkurang.
Penggunaan secara berkelanjutan setiap hari untuk 6 minggu pertama kerutan menjadi licin,lebih kencang
dan menghilangkan kantung mata serta bibir menjadi lebih menarik.

KANDUNGAN SERUM O2MAX3 DRAGON BLOOD

1.   DRAGON BLOOD EXTRACT
2.   KIGELIA AFRICANA EXTRACT
3.   WITCH HAZEL EXTRACT
4.   ALOE VERA EXTRACT
5.   HYDROLYZED SOY PROTEIN
6.   HYDROLYZED MARINE COLLAGEN
7.   CHAMOMILLE EXTRACT
8.   CO ENZIME Q10
9.   ROSEHIP SEED OIL
10. STEMCELL EPAL MALUS DOMESTICA
11. VITAMIN PALMITATE
12. VITAMIN B3
13. VITAMIN E ACETATE

MANFAAT  SERUM  O2MAX3 DRAGON  BLOOD

1. Mengurangi munculnya kerutan dan penuaan pada kulit wajah.
2. Mengimbangi minyak pada kulit , mencegah hilangnya kelembaban kulit
    dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
3. Sebagai zat pelembab produk perawatan kulit , Mengencangkan , merangsang dan
    memperbaharui kulit agar tampak lebih muda.
4. Kandungan kalsium dan gabungan 9 asam amino memperbaiki struktur kulit dan
    meningkatkan daya pertahanan kulit.
5. Membantu mengurangi STRECHMARK
6. Mempercepat penyembuhan luka.
7. Sebagai Antiviral terhadap Virus gangguan kulit seperti eksim dan alergi.
8. Digunakan secara langsung pada kulit yang mengalami gatal-gatal , sakit dan bengkak,
    radang mata , luka kulit ,varises , wasir , luka bakar , lebam , gigitan serangga dll
    yang berhubungan langsung dengan kulit.
9. Tindak balasnya dengan hormon berusaha untuk menghilangkan kerutan.
10. Digunakan sebagai obat alami untuk penyakit psoriasis dan eksim .
11. Bisa digunakan sebagai krim setelah bercukur.
12. Perawatan kuku.
13. Untuk wasir.
14. Menambah hormon estrogen tubuh, selain itu bisa digunakan untuk membantu masalah
      Endocrine,sintesis collagen dan juga sebagai zat pemutih dan pelembab kulit.                    
15. Membantu penggantian proses " SOFT TISSUE " dan KARTILAGE yang rusak,
      Menggantikan sel kulit yang rusak dengan yang baru dan sehat.  
16. Sebagai pelindung dari sinar matahari / ultraviolet ( sunblock )
17. Tonik untuk perawatan kulit kepala dan rambut pirang.
18. Digunakan untuk penyakit kanker payudara ,penyakit huntington , penyakit parkinson
      distrofi otot dan penyakit lyme.
19. Meningkatkan sistem imun penderita HIV / Aids ,kemandulan pria , sakit kepala Migrain.
20. Membantu menghasilkan tenaga dan metabolisme karbohidrat , lemak dn  protein .
      melancarkan peredaran darah dan menjadikan kulit yang sehat.
21. Untuk sakit sendi ,diabetes dan migrain.
22. Mengurangi garis halus pada kulit , Mengencangkan dan mencegah penuaan dini.

CARA PEMAKAIAN SERUM  O2MAX3

Oleskan serum O2MAX3 secara merata pada permukaan kulit pada pagi hari setelah mandi
dan malam hari sebelum tidur.
serum O2MAX3 juga bisa dijadikan sunblock untuk melindungi kulit anda dari sinar matahari


                             HARGA Rp 750.000 / BOX ISI 30 ML

                 Info hubungi  :  Ajo Tarja
  1.                  HP : 0812-1346-8088
                          0816-842-353
  2.                     BBM : DB4CD25B

       dicari agen diseluruh wilayah Indonesia.
    Dapatkan harga special dan berbagai keuntungan dengan menjadi agen.
    Syarat dan cara menjadi agen buka disini 
    www.agenrf3worldjakarta.blogspot.com
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  

3 komentar:

  1. apakah setelah mengaplikasikan o2max dapat lgsg mengaplikasikan bedak saat akan bepergian?

    BalasHapus
  2. apakah setelah mengaplikasikan o2max dapat lgsg mengaplikasikan bedak saat akan bepergian?

    BalasHapus
  3. Saya da pakai firmax 3 knpa jerwat tak hilang2 ya ,,, uda 2 bulan saya pakai yg ada jerwat tambah bnyk ,,, tolong saya solusi ny

    BalasHapus

CONTAC US

here

Translate

 
Support : FIRMAX3 | SOULMAX3 | 02MAX3
Copyright © 2013. rf3worldjakarta - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by heri gunawan
Proudly powered by Blogger